Startside
Søg
Forum
Spørgsmål og svar
Om Voksenuddannelse
Kontakt os
Feedback
Feedback til voksenuddannelse.nu
Kommentar til siden
Sidens vurdering
Email (valgfrit)
Indhold
Design
Brugervenlighed
Samlet
Du er her:
Forum
/
Studentum Danmark
/ ejendomsmægler uddannelse
ejendomsmægler uddannelse
ejendomsmægler uddannelse
Jeg er interesseret i evt. at tage tillægsuddannelsen til ejendomsmægler. Jeg er kandidat i kommunikation fra RUC (1988) og har siden da arbejdet med komunikation og faglig formidling. Hvad vil en relevant tillægsuddannelse omfatte i mit tilfælde og hvor meget tid skal jeg regne med?
Annette
Annette Greenfort
24-05-2010 08:49
Annette Greenfort
1
Svar
RE: ejendomsmægler uddannelse
Hej Annette,
Det er svært at svare på præcist hvor meget tid du skal regne med. Der vil altid blive foretaget en individuel vurdering af akademikeres kompetencer, som efterfølgende kommer til at ligge til grund for uddannelses indhold og længde. Det er dog sikkert at du vil skulle følge et eller flere fag på akademiuddannelse. (som absolut minimum skal du følge faget 'fast ejendom'). Dertil kommer et krav om at du sideløbende eller efter uddannelsen, skal skaffe erfaring fra ejendomsbranchen. Således vil du skulle regne med ca. 1.5-2 år før du vil være registreret ejendomsmægler.
Dit første skridt vil være at kontakte en udbyder af tillægsuddannelsen og få lavet en kompetenceafklaring i forhold til uddannelsen.
Mvh.
Studentum
Mvh
Studentum
Studentum
24-05-2010 10:03
Studentum
89
Svar
Skriv et svar
Overskrift:
*
Navn:
*
Din e-mail:
*
Jeg vil gerne abonnere på denne tråd via mail.
Billede:
Vigtigt vedrørende e-mail: Af hensyn til din integritet viser vi ikke din e-mailadresse i dette forum. Hvis du ønsker at vise din e-mailadresse, bedes du derfor integrere den i din besked.
Besked:
*
* Obligatorisk felt
Er mailadressen
korrekt?
Registrér din interesse for tråden: ejendomsmægler uddannelse
Abonnér på denne tråd via et RSS feed.
Er det korrekt at din emailadresse er
?
Tilbage til toppen
Spørg om uddannelse!
Ved at skrive din e-mail bliver du medlem på Voksenuddannelse.nu
Senest indlagte skoler
TH. LANGS HF & VUC
VUC flex
VUC Fredericia
VUC Sønderjylland
Professionshøjskolen UCC
Populære søgeord
krav
assistent
kemi
skole lærer
klasse
social
politi
geograf
design
ledelse
dansk
gsk niveau
sosu assistent
skolelære
organisation
psykologi
skolelærer
fvu
vuc
ordblinde
Blog
Blog om dit liv som studerende!
Nu har du chancen for at blogge om din hverdag som studerende uanset hvad du studerer og hvor du befinder dig - i Danmark eller udenlands!
Du kan også begynde at blogge!
Uddannelsesforum
Indretningsarkitekt Hej, påtænker at starte på uddannelsen til indretningskonsulent, med henblik på videre uddannelse til indretningsarkitekt. Har fundet en skole med fjernundervisning, arkitek...
Læs hele tråden
Nye bedømmelser
Hotel- og Restaurantskolen
Fandt ved et tilfælde Hotel- og Restaurantskolen herinde og blev bare nød til at udtale mig. Jeg blev færdigudlært i 2004 og kan varmt rekommandere kokkeuddannelsen til andre som drømmer om at bliv...
Gennemsnitskarakter
Skriv Kommentar
Læs flere anmeldelser
Giv din anmeldelse
Uddannelsestype
Nyhedsbrev
Tilmeld dig til voksenuddannelse.nu nyhedsbrev
Læs mere
Tip en ven
Til:
Fra:
Søg